Laadi alla PDF failina   Laadi alla BDOC   Prindi
Riigivara enampakkumisteade
Avaldamise algus: 29.08.2017
Avaldamise lõpp: tähtajatu
Rapla Maavalitsus avaldab teadaande riigivaraseaduse (RVS) § 58 lõike 1 alusel.

Rapla Maavalitsus kuulutab välja Riigivara müük enampakkumisel:
1. Kirjalikul enampakkumisel on Rapla maakonnas Vigala vallas Päärdu külas Sirina kinnistu registriosa nr 2194650, katastritunnus 88401:001:0383, riigi kinnisvararegistri kood KV59374, pindala 11899 m 2 , 100 % elamumaa, (koormatud hoonestusõigusega tähtajaga 50 aastat ja hoonestaja õigusega kinnistu ostueesõigusega ostmiseks) müümiseks avalikul kirjalikul enampakkumisel alghinnaga 2140.00 (kaks tuhat ükssada nelikümmend) eurot.
2. Kirjaliku enampakkumise tagatisraha on 10% alghinnast (vajalik info pangarekvisiitidega leitav korraldusega kaasas olevas lisas).
3. Enampakkumise korraldaja on Rapla Maavalitsus. Enampakkumise läbiviija on Rapla Maavalitsuse riigivara haldamist korraldav komisjon.
4.Enampakkumise võitjal sõlmida notariaalne müügileping ja asjaõigusleping kahe kuu jooksul enampakkumise tulemuste kinnitamisest arvates.
ENAMPAKKUMISE LÄBIVIIMISE PROTSEDUURIREEGLID
1. Pakkumise esitamise tingimused ja tähtaeg
Pakkumine tuleb esitada kirjalikult, eesti keeles, kinnises ümbrikus, millele on märgitud pakkuja kontaktandmed, enampakkumise objekt ning märgusõna „Enampakkumine“, enampakkumise avamise aeg ning trükitähtedega kirjutatud järgnev hoiatusmärge: “MITTE AVADA ENNE ENAMPAKKUMISE ALGUST”.
Pakkumine tuleb esitada allkirja vastu käest kätte või saata tähitult või kullerpostiga hiljemalt 14.09.2017 kella 10.00 Rapla Maavalitsuse kantseleisse (ruum 305) aadressil Tallinna mnt 14, Rapla 79513. Saabunud pakkumised registreeritakse nende saabumise järjekorras.
Pakkumine peab sisaldama järgmisi andmeid:
1) pakkuja nimi, isiku-või registrikood, elu-või asukoht, e-maili aadress ning kontakttelefon;
2) pakkuja või pakkuja volitatud esindaja allkirjastatud avaldus kinnisvara ostmiseks enampakkumisel kehtestatud tingimustel;
3) pakkuja või pakkuja volitatud esindaja allkirjastatud kinnitused selle kohta, et ta on tutvunud kinnisvaraga, seda iseloomustavate materjalidega ning on teadlik kinnisvara seisukorrast ja ei oma selles osas Rapla Maavalitsusele pretensioone;
4) maksekorralduse koopia tagatisraha tasumise kohta;
5) sõnade ja numbritega kirjutatud konkreetne arvuline pakkumissumma (kui nimetatud summad ei lähe kokku, loetakse kehtivaks pakkumiseks sõnadega kirjutatud summa);
6) arvelduskonto number, arvelduskonto valdaja (nimi ja isikukood/registrikood) ja panga nimi, kuhu tagastada pakkumisel mittevõitnud pakkujale tagatisraha.
7) pakkumise tegemise kuupäev, pakkumise esitaja allkiri või tema volitatud esindaja allkiri ning volikiri.
2. Enampakkumise läbiviimise protseduur
Enampakkumise läbiviimiseks on moodustatud komisjon (edaspidi komisjon) järgmises koosseisus:
Esimees: Ene Matetski - maasekretär
Liikmed: Elbe Künnapää - finantsnõunik
Angela Peäske – jurist
Pakkumine loetakse tähtaegselt esitatuks, kui see on enampakkumise teates näidatud tähtajaks ja aadressil õigeaegselt laekunud.
Komisjon avab Rapla Maavalitsuse III korruse nõupidamiste saalis nr 311 (Tallinna mnt 14, Rapla) 15 minutit pärast pakkumiste esitamise tähtaega enampakkumiste ümbrikud. Kõik tähtajaks laekunud ümbrikud avatakse nende registreerimise järjekorras, kantakse enampakkumise protokolli, mille allkirjastab komisjoni esimees. Pakkumiste avamine on avalik ja selle juures võivad viibida kõik pakkumise esitajad või volitatud esindajad. Pakkumine, mis ei ole tähtaegselt esitatud või ei vasta käesoleva protseduurireeglite nõuetele, pakkumises ei osale. Tähtaegselt esitatud, kuid nõuetele mittevastava pakkumise kohta märgitakse enampakkumise protokolli selle pakkumises mitteosalemise põhjused.
Nõuetele vastavate pakkumiste hulgast selgitab komisjon välja kõrgeima ja suuruselt teise pakkumise teinud isiku. Kui kaks või enam enampakkumises osalejat on teinud võrdse kõrgeima pakkumise, korraldatakse nende vahel 10 päeva jooksul täiendav enampakkumise voor. Täiendava vooru alghinnaks on esimeses voorus pakutud kõrgeim pakkumine.
Avaliku enampakkumise võitjaks on kõrgeima pakkumise teinud osaleja.
Avaliku enampakkumise tulemused kantakse protokolli. Kirjaliku enampakkumise võitja ja paremuselt teise pakkuja nime ja tema pakkumise või enampakkumise tulemused teeb korraldaja kirjalikult teatavaks kõigile pakkumise esitanud isikutele viie tööpäeva jooksul pärast enampakkumise toimumist.
3. Tagatisraha tasumine
Tagatisraha peab olema laekunud hiljemalt 14.09.2017 kell 09:00 Rahandusministeeriumi arvelduskontole nr EE932200221023778606 (Swedbank) või nr EE891010220034796011 (SEB Pank) või nr EE701700017001577198 (Nordea Bank) või nr EE403300333416110002 (Danske Bank), viitenumber 2800082433, selgitusse märkida „Rapla Maavalitsus Enampakkumine + kinnistu nimi“, kui maksja ei ole pakkuja, siis pakkuja nimi. Tagatisraha arvestatakse enampakkumise võitja ostusumma sisse, teistele osavõtjatele tagatisraha tagastatakse.
4. Kinnisvara ja protseduurireeglitega tutvumine
Varaga ja protseduurireeglitega tutvumiseks tuleb pöörduda Rapla Maavalitsuse arengu-ja planeeringuosakonna juhataja asetäitja Anne Milsaare poole (tel 4841123, 53041227, e-post Anne.Milsaar@rapla.maavalitsus.ee).

Pakkumisi saab esitada Hiljemalt 14.09.2017 kella 10.00 Rapla Maavalitsuse kantseleisse (ruum 305) aadressil Tallinna mnt 14, Rapla 79513

Lisateave: puudub
Rapla Maavalitsus
Rapla, RAPLAMAA, Tallinna mnt. 14
Telefon: 4841100
E-post: info@rapla.maavalitsus.ee
Teadaande number 1185199